راهنمای شرکت و ثبت‌نام در سومین سمینار سالانه انجمن منطق ایران و انتخابات هیئت مدیره انجمن منطق ایرا

اطلاعیه انجمن منطق ایران به شرح زیر است:

سومین سمینار سالانه انجمن منطق ایران در روزهای ۱ و ۲ دی­ماه ۱۳۹۴ در دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. لذا از همه اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه­مندان گرامی دعوت می­شود با توجه به مطالب زیر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند:

راهنمای ثبت‌نام در سمینار

خواهشمندیم اطلاعات زیر را به آدرس ایمیل ial2015conference@gmail.com تا تاریخ ۲۱/۹/۹۴ ارسال فرمایید:

۱)   نام و نام خانوادگی

۲)   دانشگاه محل فعالیت و مقطع تحصیلی

۳)   رسید یا اطلاعات پرداخت هزینه ثبت­ نام (۵۰۰۰۰ تومان)

الف) مبلغ فوق جهت تأمین هزینه‌های پذیرایی و نهار در روزهای همایش و تمدید حق عضویت اعضاء به مدت یک سال است.

ب) خواهشمندیم با پرداخت هزینه ثبت‌نام تا تاریخ ۹۴/۹/۲۱ ما را در برگزاری شایسته همایش یاری کنید.

ج) برای پرداخت هزینه ثبت‌نام و ارسال رسید (یا اطلاعات) آن، لطفاً از یکی از شیوه‌های زیر استفاده کنید:

(۱)   پرداخت به حساب انجمن منطق ایران به شماره حساب ۹۷۲۶۰۳۷۰ بانک تجارت و سپس فرستادن تصویر فیش پرداخت به ایمیل ial2015conference@gmail.com

(۲)   پرداخت کارت به کارت: به کارت شماره ۴۱۱۶-۲۱۵۳-۳۳۷۲-۶۱۰۴ به نام «هومن محمد قربانیان» بانک ملت و سپس فرستادن نام و شماره کارت واریزکننده به ایمیل  ial2015conference@gmail.com (لطفاً رسید واریز را تا تائید ثبت‌نام نزد خود نگه‌دارید).

راهنمای شرکت در انتخابات هیئت مدیره انجمن منطق ایران

انتخابات هیئت مدیره انجمن منطق ایران در بعدازظهر دومین روز سمینار، یعنی در تاریخ ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰ در دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می­شود. از همه افرادی که قصد نامزدی یا رای دادن را دارند تقاضا می­شود اساس­نامه انجمن را که در سایت انجمن موجود است (http://irlogic.org/Statute) به طور دقیق مطالعه نمایند.

از آنجایی که دوره عضویت سالانه همه اعضای انجمن به پایان رسیده است، شرکت در انتخابات (نامزدی یا رای دادن) منوط به تمدید عضویت و پرداخت حق عضویت خواهد بود. (چنانکه در بالا ذکر شد، پرداخت هزینه ثبت‌نام همایش به‌منزله پرداخت حق عضویت یک‌ساله در انجمن نیز هست.)

از دوستانی که مایل نیستند در همایش شرکت کنند اما علاقه‌مند به عضویت در انجمن (یا تمدید عضویتشان) و شرکت در انتخابات هیئت مدیره هستند، خواهش می­کنیم تا حق عضویتشان (دانشجویان ۲۰۰۰۰ تومان، سایرین ۵۰۰۰۰ تومان) را تا تاریخ ۱ دی‌ماه ۱۳۹۴ پرداخت نمایند و رسید (یا اطلاعات) آن را به یکی از شیوه‌های فوق برای ما ارسال کنند.

لطفاً برای آگاهی از اطلاعات جدید درباره سمینار به سایت انجمن منطق ایران www.irlogic.org مراجعه کنید و سؤالات خود را با ما از طریق ایمیلial2015conference@gmail.com یا شماره تلفن ۰۹۰۱۷۴۹۹۲۱۸ در میان بگذارید.

کمیته اجرایی سمینار سالانه انجمن منطق ایران


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *