اطلاعیۀ ثبت نام در چهارمین سمینار سالانه انجمن منطق ایران، ۸و۹دی‌ماه ۹۵ – دانشگاه صنعتی شریف

News from Iranian Association for Logic

Here is the announcement of 4th Annual Conference of Iranian Association for Logic at Sharif University of Tehnology that I received from my friend and our group member Dr. Fallahi (Dr. Assadollah ) via mail. We look forward to seeing all of you in the upcoming event. Best Regards Ali Sadegh Daghighi Editor at IAL News Bulletin Administrator at IAL Group Amirkabir University of Technology


به اطلاع اساتید،‌ دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان منطق می‌رساند که زمان چهارمین همایش سالانۀ انجمن منطق ایران که در اطلاعیه‌های پیشین روزهای ۱ و ۲ دی‌ماه ۱۳۹۵ اعلام شده بود با تأخیر یک هفته‌ای در روزهای ۸ و ۹ دی‌ماه ۱۳۹۵ در سه نوبت (صبح و عصر روز ۸ دی و صبح ۹ دی) در  دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

از همه اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه­‌مندان گرامی دعوت می­‌شود با توجه به مطالب زیر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند:

راهنمای ثبت‌نام در سمینار

خواهشمندیم اطلاعات زیر را به آدرس ایمیل ial2016conference@gmail.com تا تاریخ ۳۰/۹/۹۵ ارسال فرمایید:

۱)   نام و نام خانوادگی

۲)   دانشگاه محل فعالیت و مقطع تحصیلی

۳)   رسید یا اطلاعات پرداخت هزینه ثبت ­نام (۳۰۰۰۰ تومان)

الف) مبلغ فوق جهت تأمین هزینه‌های پذیرایی و نیز نهار روز اول همایش و تمدید حق عضویت اعضاء به مدت یک سال است.

ب) خواهشمندیم با پرداخت هزینه ثبت‌نام تا تاریخ ۳۰/۹/۹۵ ما را در برگزاری شایسته همایش یاری کنید.

ج) برای پرداخت هزینه ثبت‌نام و ارسال رسید (یا اطلاعات) آن، لطفاً از طریق پرداخت کارت به کارت به شیوۀ زیر اقدام فرمائید:

واریز به کارت شماره ۰۷۶۴-۴۷۴۲-۸۳۱۰-۵۸۵۹ به نام «اسدالله فلاحی» بانک تجارت و سپس فرستادن نام و شماره کارت واریزکننده به ایمیل ial2016conference@gmail.com (لطفاً رسید واریز را تا تائید ثبت‌نام نزد خود نگه‌دارید).

لطفاً برای آگاهی از اطلاعات جدید درباره سمینار به سایت انجمن منطق ایران www.irlogic.org مراجعه کنید و سؤالات خود را با ما از طریق ایمیل ial2016conference@gmail.com در میان بگذارید.

از همۀ عزیزان درخواست می‌شود که در صورت امکان، از طریق ایمیل، وبلاگ، وبسایت، کانال تلگرام و مانند آن اطلاع رسانی بفرمایند.

هم‌چنین، اگر ایمیل‌های دیگر خود یا دوستان و آشنایان علاقه‌مند به دریافت اطلاعیه‌های انجمن را به ایمیل یاد شده در بالا ارسال بفرمائید سپاس گزار می‌شویم.

کمیته اجرایی سمینار سالانه انجمن منطق ایران


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *